Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Ekim 2015 Cuma

Sonunda Okula Kaydoldum!!

Merhaba arkadaşlar! Bu günlüğe biliyorsunuz ki fazla yazmıyordum, çünkü anlatacak bir şeylerim yoktu. Şöyle diyim, ben lise 2 ye gidiyorum ve eski okulumdan memnun değildim. Ondan başka bir okula nakil yapmaya çalıştık, ama cidden bu nakil işleri çok zor. Bir türlü olmadı yani. Düşünün puanımın baya baya tuttuğu okullara bile giremedim, kontenjan ayrı bir sıkıntıydı zaten. Neyse bizde araştırmalarımız sonucu bir okul bulduk, adını burada söylemeyeceğim ama tanıtacak olursam, üniversiteye hazırlayan özel bir anadolu lisesi. Baya istediğiniz üniversiteyi ve bölümünü hedefliyorsunuz ve ona göre sizi çalıştıran koçlarınız oluyor. Okul 9:10'dan  17:30'a kadar. O fazladan 1 saat, etüt gibi bir şey, size ödev veriyorlar ve o saat içerisinde hocalarla birlikte yapıyorsunuz. Bu arada okul butik bir okul. Yani büyük değil. 2 Sınıftan oluşuyor 10. sınıflar. Sanırım 11-12'lerde 3-4 sınıftı. Zaten üniversiteye hazırlanmak için gelen bir sürü başarılı öğrenci barındırıyor (kadıköy anadoludan gelen, fen liselerinden gelen öğrenciler (puanları yüksek olan öğrenciler dahil) Okula gidişimizi anlatacaksak. Öyle ahım şahım bir heyecan yoktu tek heyecanım acaba teneffüslerine mi denk gelirim oldu fddffd İşin güzel tarafı okul alışveriş merkezinin hemen orası yani çıkışta gel keyfim gel (iyi bir öğrenciyim pilis.s)

Okula geldik, çok güzel gözüküyordu. Dışarda tahmini 01'liler voleybol oynuyordu. İçeri girdik ve müdürün odasına giriş yaptık. Bu arada benle birlikte kardeşlerim (üçüzüm ya ben) balinda ve berina da kaydoluyolar. İşte biz anlattık 9. sınıfın çok boş geçtiğini eksiğimiz olduğunu. Müdürün eşide orda coğrafya hocasıymış odada o da vardı ve endişelenmenin gereksiz olduğunu, 11. sınıfta 9. sınıfıda işlediklerini söyledi. Ki zaten 12. sınıfta sınava hazırlanırken illa ki 9. sınıf konularınıda işleyecektim. Bu arada bu okulda bizim bayaa anaokulundan beri, eskiden aynı sitede oturduğumuz kız dilery var. Ama dışarda görmemiştik müdür odasının camından bakarken onunda voleybol oynadığını gördük bizi görmesi için 29 takla 2 havada uçuş tekniği 1 tanede çifte tekvando yaptıktan sonra farketti.

Deliler gibi el salladı, gözleri dolmuştu, nasılda harika insanlarız lan jjhsdjfds Bu arada başka bir bomba daha eski oturduğumuz sitede en yakınnnn (dileryden bile yakın olduğumuz *bu arada dilery ile berina daha best friendlerdi bizde genelde sitede erkeklerle takılan kızlardık balindayla sahdsaad Evet gördüğümüz kişi mavili idi mavili bizim eskiden en yakın olduğumuz 2 erkek kankimizden biriydi ve biz bir kaç sene önce yakın olmaktan çıkmış, arkadaş bile değildik resmen bu kopmanın sebebini hala bilmiyorum ama bazen böyle oluyor öyle uzaklaşıyorsunuz birbirinizden. Ve gelin görün ki mavili berina ile hiç yakın değilken şimdi bize göre arkadaşlardı ve mavili tek berina'ya sarıldı. Bende dedim ki lanet olsun hayat. Eski en yakın bffmiz balinda ile bana değil berina'ya sarılıyor bu arada mavilide voleybol oynuyordu.  Bu arada baya kişide dışarda voleybol oynamaya çıkmıştı hatta şöyle diyim, okul olduğu yazmasa voleybol kursu falan sanırsınız abi dışarda herkes mi voleybol oynar djfdjfd Berina dilery ile sarıldı sonra hepimiz 4'lü sarılma yaptık ben berina balinda ve dileryyy!! Sonra zil çaldı bu ezikler tabi sınıfa girdi ahashsd Bu arada 12. sınıflar bilekliklerine kalem sıkıştırmış öyle geziyorlar la fdhhsdhfsdhg Bizde dışarda takılıyorduk sonra Dilery hunharca sınıfında adımızı haykırdı bizden bahsediliyordu shsahdj Mutluydum hemde çoook :) Bu arada gözüme şuanlık kestirdiğim yakışıklılar olmadı, yani baya yakışıklı vardı ama o kadar dikkatli inceleyemedim. Pazartesi okula başlayınca direk onlarıda blogumda anlatacağım! Sonradan biz formaları alıp hazır alışveriş merkezi çok yakındayken oraya uğradık sdhhdhd Böyle bir gündü işte. Umarım daha ekşınlı yazılar gelecek haftaya filan ajssdsd
Kendinize iyi bakın! Görüşmek üzere!<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder