Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

20 Ekim 2015 Salı

Ken Görünümlü Kırmızı2 !?

Herkese merahaba arkadaşlaar :D Bugün dünküne göre okulun baya iyi geçtiğini söylemek istiyorum (maşallah,nazar değmesiin <3) Bugün gıcık kız İlone gelmedi mesela. Ya Allahım bizi ne kadar çok seviyorsun.. Dün o kadar üzüldük, sinir olduk bu kıza dualarımız tuttuu. Bugün saat nerdeyse dersin başlamasına 5 dk kaldığı an Allahım gelmiyo mu? Gelmesin gelmesin oldum. Nitekin gelmedi. Sınıf böyle güzel ya valla bakın. Maviliyle gün boyu baya konuştuk  hatta annesi bizi evlerine çağırmış yarın çıkışta. Zaten aynı servisteyiz. Ama şuan bilmiyorum kesin gider miyiz :D Onun dışında sınıftakilerlede konuştum baya. Ve 9. sınıflarlada iyi anlaşıyoruuum :D Bildiğiniz gibi okulda her teneffüs voleybol oynanıyo ve 40 kişi birlikte. Bizde oraya değilde masa tenisine doğru gittik ben balinda mavili ve göwer. Mavili iyi oynayamadı göwer dedi sen gel bende iyi oynayamadımm sori göwerr dhshfdhfd Farkettim ki erkeklerle daha samimi olmaya başlamışım.. Aslında çocukluğumuzdan beri balinda ve benim en yakın kankilerim hep erkekti. Ama ortaokul gibi kızlarla daha iyi anlaşır olmuştum. Lise 2'de bu tersine dönüyor olmalı hdshdf Onun dışında mavili yine küçüklüğündeki gibi deneyler yaptı. Bir uç şişesine parfümünü sıktı ve çakmakla patlatmaya çalıştı.. dshddf Gül gül öldük. Sonra yemekhaneye çıktık, orada da çok yakışıklılar vardı ve ben yine dieeeğ. Diğer teneffüs yanımıza kırmızı2 geldi. Evet arkadaşlar zaten bu yayının başlığındaki gibi.. Anlatmak gerekirse; Bu çocukla dün aynı serviste olduğumuz için tanıştık zaten anlattımda. Kendisi berry'nin sevdiği çocukla aynı adı taşıyor diye ona kırmızı2 demiştim. Bu arada yani tipini falan göremedim çünkü servis çok karanlıktı herkes perde çekmişti camına (uyumaya çalışırken bhen) işte bu çocuk teneffüste sınıfa geldi ve ben şok. Ya hayır dedim olamaz. Nooo wayyy. Durun durun hemen panik yapmayın yani sevdiğim çocuk değil. Ama sevdiğim çocuğun tıpatıp aynısı. Bu arada sevdiğim çocuk hakkında çok detaya girmek istemiyorum. Adına Ken diye hitap edeceğim. Çünkü bu barbie bir ken bekliyor djhfdjhfg İşte Ken'e o kadar çok benziyordu ki ağlicaktım resmen hele böyle gülünce falan dedim beni ambulansa koyun hastaneye yollayın dhfdfds O kadar ki çocuğa bir şey diyecektim, dilim dönmedi. 4-5 Defa demeye çalıştım olmadı (heycan) gülerek sakin ol tamam dedi dfhhfdhd Ya sevdiğinize benzeyen bir çocuk görünce affalıyorsunuz. Birde hani çekingenliği, konuşması, şakaları falanda benzeyince.. Tıpkı Ken görünümlü kırmızı2 oldu :D Yani ben bu Ken'i ne kadar çok unutmaya çalışsamda (2,5 yıldır seviyorum kendisini) Allah resmen onu hatırlatacak şeyler çıkarıyor önüme. Birde burçlardan konu açıldı çocuğun burcu Ken (sevdiğim çocuk yani) onla aynı çıkmaz mı? O sırada krizden bayılacaktımda zor tuttum :D Sonra diğer teneffüs yine geldi, dedi örgüt kuruyorum ingilizce hocasını attırmak için. Şimdi yaptığınız ne ayıp, aa insanların ekmeğiyle oynuyorsunuz demeyin. Bir kere kadın çok egoist. Yani bize hayatından bir şeyler anlatırken diyor ki; Ben bu hayatta ne yoruldum bee Alt tarafı *Nerdeyse tüm Ülke Adlarını saydı (bilmediğim bile)* gittim, Angelina jolienin evini gördüm. Yok burak özçivitle aynı spor salonundayım, konuşuyoruz kendisi kankam. Ya resmen bir ergenden bile daha ergen bir kadın. Ha kendisini biliyor. Tek kötü yanım mütevazi olmayışım diyor. Yinede gerçekten sinirlerimizi hoplattı. Kırmızı2 ile bu arada aynı sınıfta değiliz onun sınıfında ingilizce öğretmeni *Ben Angelina Jolie'nin evine gittim. BEACHH PARTYYYY* diyip kollarını havaya kaldırmış filan. Bence şizofreni.. Neyse kırmızı2 dedi gelin şikayet edelim eski ing. hocası geri dönsün. Bizde eski ing. hocasını bilmiyoruz sonuçta dün geldik ama hangi sınıfa girsem veya başka sınıflardan biriyle konuşsam eski ing. hocasını övüp duruyorlar. Konumuza dönersek işte bizde tamam dedik zaten bizde sevmiyoruz gittik 9'lara onlarıda topladık. Sonra kırmızı2'nin sınıfına gittik onlarda geldi. Ve tabi ben, balinda ve bir kız (hmm ona da asyila diyelim) asyila korkakları müdüre gidip şikayet edemedik sfdsjffjfd Ama şikayet edenlere de iyi bir yanıt vermişler,gerekeni yapcaklarmış falan. Tabi o şikayete giden tüm erkekler çok cesursunuz diyip dalga geçtiler dsfhdsjhfdj Haklılar dsjfjds Onun dışında son derslerde fizik laboratuvarına gittik. Nasıl gelişmişse teknoloji 3 boyutluymuş projeksiyon 3D gözlükleri taktık ve efsoydu yani. Tek kötü yanı 3D  izlediğimiz şeyin fizikle ilgili anlatımlar olmasıydı. :D Etütte de ben, berina ve yilow isim şehir hayvan oynadık :D Baya güzeldi. Sonra 9 ve 10. sınıflara son 10-15 dkde serbest bıraktılar 9 ve 10'lardan kızlar bizi çağırdı aşağıda voleybol oynadık. Ve bende katıldıığmm. Günüm böyle geçti. Umarım yarında çok güzel geçer. İlone gelmedi diye bu kadar güzel geçtiğini sanmıyorum. Yani okula alıştığımız için böyle bence. Umarım yarın, bugünden bile güzel olur her gün daha eğlenir ve mutlu oluruz inşallah <3 Tekrar görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder