Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Eylül 2015 Salı

Ben Kimim?

Herkese merhaba :D Bu blogu eğlenmek amacıyla açıyorum. Hayatımda yaşadığım anıları sizinle paylaşmak istiyorum. Çok eğlenceli bir blog olacak umarım <3 Kendimi tanıtarak başlamak istiyorum! Bu arada blogumda yer alan her kişiye takma adıyla hitap edeceğim (bende dahil!)

 Ben Barbie! (Kendime Barbie dememin belli bir sebebi yok. Bir başka arkadaşımın blogunda (Berry Günlük: Berrygunluk.blogspot.com) Barbie diye geçiyordum bende Barbie adıyla devam etmek istedim :) 15 Yaşındayım, Lise 2'ye gidiyorum, İstanbulda yaşıyorum, Aslan burcuyum, çok duygusalım ,  hayvanlara bayılırım, arkadaşlarıma çok değer veririm, pozitif bir düşünce yapısına sahibim, birine aşık olurum ve o kişiye hayatımı adarım, (Ne ironi ama romantik değilim hsads), çok utangacım, çekingenim, bana 1 adım atsanız size 10 adım atanlardanım, kimseyi kırmayı sevmem, kibirli insanları hiç sevmem, yeri geldiğinde çocuk yeri geldiğinde olgun olurum. Tabii daha bir sürü şey var onlarıda zaten ilerleyen blog yazılarımda görüceksiniz. Yakın zamanda tekrar görüşmek üzere! :3 :* 

2 yorum: