Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

19 Ekim 2015 Pazartesi

İlk Gün Hiç Bir Zaman Mükemmel Olmaz

Merhaba arkadaşlar!!! 3 Haftanın sonunda okula gidebilmeyi başaran bizler bugün ne mutsuz ne de mutluyduk diyebilirim. İlk olarak sabah 7:15 gibi uyandık, normalde servisle gidecektik ama bugün okuldaki ilk günümüz diye dönüşte eve bırakacaklarmış yani biz kendimiz gidecektik. Erken kalkmak iyi oldu 1 saat yedimde yedim. Sonra taksiye bindik resmen ölüyordum içeri girdik koltukların orda dilery ve bir kız oturuyordu onların yanına oturduk. Hoşgeldinizz okulumuza dedi o kız. Sonra adını söyledi ki ben burda belirtemeyeceğim için tutu2 diyorum çünkü en yakın arkadaşlarımdan birinin adıyla aynı :D Çok tatlı bir kızdı ama o diğer sınıftaymış, kesinlikle kafa dengim olabilceklerdendi yani. Sonra dilery dedi ki bizim sınıfta ilone diye bir kız var ve o sizin gelmenizden hiç memnun değil, bana niye geliyorlar yaa ne gerek var falan dedi, dedi.  Onla konuşmaya çalışmayın ya da çok böyle samimi davranmayın dedi. Garip olanda bu tutu2'nin arkadaşıymış ben dedim bu kadar sakin bir kız bu kadar önyargılı biriyle nasıl arkadaş olur? Yani o ilone denilen illet gerçekten bizi daha tanımadan böyle şeyler yapması üçümüzede bir stres yarattı. Ki ben biliyordum yani okulun ilk günü illa ki kötü şeyler olur bu da bizim sınavımızmış dedim geçtim. Sınıfa çıktık. O sırada tutu2 kendi sınıfına gitti bizde daha ilerisinde ki sınıfa. Hemen bizi hafif kilolu saçları kızıl, üstü serbest (siyah transparan bir elbise..) giyen bir kız bizle el tokalaştı çok gereksiz bir samimiyetle "Hoşgeldiiniiiz" falan yaptı ben İLONE dedi.. Yani arkadaşlar düşünün bizi istemeyen kız şimdi burda sevgi gösterileri yapıyor ben burda notumu veririm hee sen dönek, ikiyüzlü birisin. O sırada dilery ben ve kardeşlerim şaşırdık çünkü o kadar bizi istemeyen kız böyle yapmacıklık yaptığı için birbirimize bakıp gülmeye başladık. Kendimizede bir sıra belirledik zaten tekli sıralar. Kopya elveda.. Sonra sınıfa bir çocuk girdi ona da yilow diyelim, boyu en az 1.90 iri ama şişko değil yani orta kiloda. Yüzü güzel ve sempatik bir çocuktu. "Siz üçüzler misiniz" dedi bizde yes evt falan filan djdshfd Öyle tanıştık :D Sonra bir çocuk daha vardı onada göwer diyelim. O da böyle çok olgun gösteriyor, sakin biri ama yani sınıfı güldürenlerden. Sonra bir çocuk daha vardı ahter o da böyle çok tipsiz değil ama çok yakışıklıda değil ortada kalmış bir sempatik tipti. İlk derse bu arada mavili geç girdi. Benim arkama oturdu. Bu arada ders münazaraydı çok çekişmeli geçti baya güldüm. Sonra niyeyse ahter teneffüste diğer sınıfa geçti bu sınıftan ayrıldı. Bu arada mavilide bana arkadan elini uzattı ve dedi ki "şş naber" bende dedim iyi vs dsjfsdhfd Sonra dedi bana niye soğuk davranıyorsunuz? He bu soruyu soran o yani arkadaşlar ben haksızlıklara gelemiyorum. Ya hiç bir şey yokken artık balinda ve benle konuşmayan sendin.Neyse o da anlamış olmalı "tamam anladım" dedi. Bu arada teneffüslerde hep voleybol oynanıyordu. Büyükler, küçükler. Ama ben çok utandım ondan sadece bankta oturdum. Ve habire biriyle tanıştık. Hep "Siz üçüzler misiinniiiz, hiç benzemiyorsunuzzz" lafları :D Teneffüstede 3 kızla tanıştık ikisi voleybol oynamaya katıldı biride bizle bankta oturdu ve tam voleybol oynadıkları yerin önünde oturuyorduk ve üçümüzde "ayy çok korkuoruzz, ayy top geldiiğğ" diye bağırıp,çığrındık bide oynayan taşlarda var rezil olcaz molcaz niyeyse banktanda kalkmadık aahsdhjds Baya eğlendik o an ben hızlı refklekslerimle top gelince onları koruyordum toptan sadhdhfds Son derste bilek güreşi yapıyordu sınıf. Sonra mavili geldi hadii hadii dedi bende tamam dedim sonra tabi o yendi.. Sonra balindaya gitti ve eski kankam hadi senlede yapalım dedi. Zil çalınca servisimize gitcektik, şansımıza maviliyle aynı servisteymişiz dedi gelinn beni izleyin kızlarr. Servise bindik ordada 9. sınıftan iki kız bizi sordular falan kızlardan biride  ikizmiş. Ama benim ikizim erkek dedi ve taş bir çocuğu gösterdi dedim Allaaah.B arada çok yakışıklı uzun boylu bir çocuk vardı voleybolda da teneffüsleri oynuyordu ama 12. sınıf.Gözleri renkli,kahrevengi saçlı falan.. Dedi siz üçüz müsüüünüüzz ben: evet ykşıklı.ss dsjfd Sonra önümde bir çocuk vardı onun da adı Berrynin sevdiği çocukla aynı  :D O yüzden kırmızı2 diyorum :D Onun kadar yakışıklı değil bu arada :D Arkasını döndü ve selam dedi adın ne bende dedim barbie o da dedi bende kırmızı2 memnun oldum dedi. Tabi paslı kulaklarım duymadı ve çocuğa tam 3 defa efendim,duyamıyorum demek zorunda kaldım dhfdgfdhgf Yani anlayacağınız güzeldi. Birde servise bir adam bindi okuldan biri sanırım bir hoca. Dedi üçünüzde birbirinizden güzelsiniz bende bir egooooo :D Öyle bir gündüü. Bakalım yarın neler olacak. Umarım sizinde gününüz iyi geçmiştir <3 Tekrar görüşmek üzereee!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder