Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Ekim 2015 Pazartesi

Günlerden Pazartesi Yine Okul Var Bitanesi

Merhaba arkadaşlarrr :D Cuma günü okul günümü bloga yazmadım çünkü sizi hep aynı konularla sıkmak istemiyorum. Evet eğlendik güldük o günde ama hani diğer günlerden bir farkı yoktu öyle diyim. Kaçırdığınız bir şeyde olmadı haliyle. Bu arada servisimiz değiştişti yani şöyle ki zehriyle aynı servisteydim çok tatlı bir kız bu arada bugünlerde dahada samimi olduk yane konumuza dönersek sabahları onun yanında mayışarak boş boş bakınıyordum ama servis güzergahlarını değiştirdi o da başka bir servise gitti o yüzden:( Onun dışında servis şoförümüzde çok gıcık bir adam olmuştu sabahları şarkı açmayan biri hani eski şoförde saçma saçma radyo muhabbetleri açıyordu da sonradan yine şarkılar açıyordu bu hiçbişi açmıyo. Sabahki iğrenç radyo fıkralarını bile özlemiştim dsjdshds Allahtan bugün çıkışta öğrendik ki servis şoförümüz değişmiş şarkılar açtık koptuk filan sdsjjhfsdjhf En başa dönecek olursam neden sondan başladıysam anlatımlara shdshhsdf Okula geldim sonra yine ilone yoktu zaten en fazla 3 gün ard arda geliyomuş dshdhf Maviliyle sınıfta takıldık bir top almış böyle baya hafifçe atsan bile sekiyor reklam yapmış olayım D&R larda bulabilirsiniz yani çok eğlenceli en azından bizim okulun geleneksel oyuncağı sjhsjhsds 1. Dersin teneffüs zili çaldığında şoke oldum çünkü okulun zili *YALIN: OLMASADA OLUR* sdfsdjfsd Arada yapıyorlarmış böyle fantaziler dsjsdj Sonra biz balindayla tutu2 ve zehrinin sınıfına gittik onlarla sohbet ettik bu arada onların görünüşlerini falan bu bölümde tanıtmak istiyorum maksat kağıt dolu gözüksün dsjhjsdhjds evet zehriden başlayım dsfdsd Zehri sarışın mavi gözlü tatlı şirin bir kız boyu biraz kısa gözlüklü çok akıllı bir kız ve esprileri gerçekten çok komik ve tipiyle birlikte esprileri birleşince adeta çizgi film karakteri ortaya çıkıyor sajjadsds Bugün muhabbet ettikte o tıp okumak istiyormuş ne diyelim hayırlısı inşallah olur. Bize bugün siz çok kafa kızlarsınız ya iyi ki geldiniz falan dedi. Yani ilk günden bugüne bakılırsa baya bir gelişme olmuş okul hayatımızla ilgili. Çünkü bu cümle beni çok mutlu etti. <3 Tutu2 ye gelirsek, böyle kahverengi gözlü siyah saçlı kısa boylu elleri böyle minnacık çok tatlı bir hanım kızımız sjhdjhfds Tutu2 çok daha olgun ve daha böyle hani her ortama uyum sağlayan tatlı minnoşlardan jsjdjfd Elleri cidden çok ufak avcum kadar falan yani ben şok geçirdim dsjsdjfds O da benim gibi psikoloji bölümünü okumak istiyormuş ki hani onda %100 eminim bu işi başarır. Biz böyle otururkene ahter ve yanındaki kıza ne diyiim hmm bilden diyim evet dsfsddfs Bilden ve ahter sınıfa girdiler. Bunlar böyle çok yakın iki kanka gibi bilden böyle olgun, asabi ve biraz erkek fatma gibi yani öyle çok erkeksi tavırları yokta öyle hani mizacı falanda sert. Bunlar sınıfa girdi sonra ben işte tutu2 ile bazı şeyleri konuşuyordum ahter ordan lafımıza giriyor *ne-derken* gibi sorular soruyor sonra mavili geldi o meşhur topuyla hızlıca böyle fırlattı bizde kafamızı eğdik balindayla zehri karşı sıramızda tutu2 ile ben aynı sıralarda böyle birbirimize sarılarak yavaşş atııın diyerek hönkürüyorduk. Böyle oynadılar baya sonra ahter dedi ki tutu2 kafanı eeğğ. Yani bende ne mantıksa tam tutu2nin yanındayım ve kafamı eğme gereği duymadım sonra ahter bir attı kafam yerinden uçtu hatta patladı (bunlar hep ahteri blogumda anlatmaktan sajhsahjsj) sonra ahter bana çook özür dilerimm ya gerçekten falan dedi sonra adın neydi falan dedi (tabi bu sırada adıma benzer tüm adları saydı dssdffds) barbie dedim o da barbie ya çok özür dilerim falan dedi sonra bende sorun yok ya dedim (geber) sonra işte bunlar oynamaya devam ederken ahter yaa abii vicdanım acıyor filan dedi o sırada ben: (ya tmm benim gibi harika birine top attın diye kendini kötü hissetm- yok hisset banneee bnneeeeeeeeeeeeeee) Sonra işte zil çaldı *olmasadaa oluurrrrr* sonra biz sınıfa gittik ders işlemeye bayılıyorum bu arada sdjdfjd Sonra işte derste berina bana çarşamba okul yarım gün ya biz dileryle kadıköye gitcez sizde gelin isterseniz filan dedi bizde tmm falan dedik sonra yilow ve göwer çarşambaa bizle takılın filan dediler işte tüm sınıf bir yere gidelim dediler ama berina dedi olmaz bizim işimiz var onlarda kardeşlerin gelsin bari falan dediler (ay ne kadr popiyiz) sonra gelcek misiniz dedi bana yilow bende biz berina ve dilery ile akanzii falan yaptık ama belli olmaz çarşamba tüm sınıf bir yerede gidebiliriz ddsfd Teneffüs çalınca tekrar diğer sınıfa zehri ve tutu2'ye gittik bizle mavilide geldi.  Yine topuyla oynamaya başladı ahter ve bilden de vardı bilden maviliye doğru topu atacakken ben o sırada tam kapıya koştum sınıftan çıkacakken mavili beni tuttu falan böyle arkama saklandı (1.80 boylu çocuğun 1.60 boyundaki kızın arkasında gizlenme fantazisi??) beni böyle tuttu çıkarmadı filaan sdsf Bende dedim laned olsun burdada mı popiyim havalarına girdim dsjdhs Çıkışta servise bindik arkamda kırmızı2 namıdiğer Ken vardı selamm dedi konuştuk muhabbet ettik pilot olmak istiyormuş o falan ve doğum günüde Ken'in doğum gününden 1 gün önce sdfsdfsd Sonra dayanamayıp dedim ki ya bir arkadaşım var ve sana çoook benziyor. Adı Ken dedim. (gerçek adını söyledim ama burda lakap olarak yazıyorum dfdsfsd) o da bana bir soru sordu.. Arkadaşlar bu sorusunu burda açıklayamam yani +18 falan diye değil çünkü bu soru gerçek Ken'in sorduğu soruyla aynı yani şuan belki olayı tam anlayamadınız ama şöyle açıklayacak olursam: Ken'in meşhur sorusunu bana sordu ondan daha da şok geçirdim dshjfdshjdfs konuşmaları,tarzları,düşünceleri her şeyleri aynı. Öyle işte güzel bir gündü. Umarım sizin gününüzde güzel geçmiştir geçmediysede umarım yarından itibaren çok güzel geçer. Tekrar görüşmek üzere <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder