Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Ekim 2015 Perşembe

Bu Barbie'nin Bir Ken'e İhtiyacı Var!

Bu sıralar şanssızlığımdan çok yakınıyorum. Ailemdeki herkes ne kadar şanslısın diyip duruyor sonuçta ailem. Teselli mecburi. En şanssız olduğum konulardan biri, ki lanetlendiğimi bile düşündüğüm AŞK

Şimdi bu konu öyle pis öyle lanetli bir konu ki. Aşk kelimesini görünce bile bir tiksinme yaşıyorum. Bir kız hiç mi şanslı olmaz bu konuda hani ufacık minicik cücecik bir şans?

Efendime söyliyim olmuyor arkadaş. Bakın örneğide benim benden daha şanssız bir barbie evladı varsa gelsin dertleşelim ve dertlerimizden birbirimizi boğalım. Şöyle ki hiç bir kişinin beni doğru düzgün sevdiğini düşünmüyorum veya sevebileceğini. Benimki çıkmaz bir oda, yol veya siz hangi adı verirseniz.  Şimdi kalkıp size hoşlandığım çocukları anlatacak halim yok ama ne kadar öküz olduklarını anlatabilirim. Evet evet. Anlatıyım:)))))

Şimdi bir öküzcük vardı ki 8-9 ay bekledim bana karşı bişiler hissetsin diye sonunda hissettide ve ben daha 1 gün olmadan ayrıldım. Tamam burda benim  öküzlüğüm varmış sahhsfd Amaaan hep onlar mı öküzlük yapacak. Bu kişi haricinde bir kaç kişi vardı onlarda hislerinden emin olamayan gariplerdi. Bi garipler cidden ya hislerinden emin olmak bu kadar zor mu zaten emin olmakta zorlanıyorsan sevmiyorsundur. Bunuda ben mi söyliyim!?
Sevebileceğim birinde aradığım özellikler aslında benim erkek versiyonum gibi olması öyle biriyle tanıştım da işte benim erkek versiyonumda anlayış diye bir şeyde olmalı ( OO DİSS ATTII!). Onun dışında çoook yakışıklı olsun işte bir brad pitt olsun derdim yok zaten öyle biride hayatımda olmicak  ama siz bunu boşverin dsfssdf Benim beğendiğim kişi zaten bana en yakışıklı gelendir. Romantik olmamalı en fazla aşkım falan desin takma adları sevmiyorum çok vıcık vıcık geliyor. VICIK VICIK .S  Niye bunları anlatıyorum internetteki aşk sitelerine üye olmuş gibi töbeeee  he bide komikte olsun :)))

Umarım siz aşk konusunda şanslı olanlardansınızdır. Biliyorum banada o şans gelicek ama 40 lı yaşlarımda. O yüzden bu kadar atarlıyım!!  Bu Barbie'nin bir Ken'e ihtiyacı var!

Umarım trafikte kalmışsındır Ken. Çünkü ben çoktan eve ulaştım.






2 yorum:

  1. Kanka valla trafik çok uzun biliyorsun. Bitmiyor. Ken bizi bul yoksa masraf yapıp "Aranıyor!" Yazmamıza gerek kalmasın yanii. Berbie'cim muhteşem olmuş ❤️

    YanıtlaSil