Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

21 Ekim 2015 Çarşamba

Mübarek Bir Gün

Merhabaa arkadaşlaaar :D Bugün okulda ne olmadı ki.. Yani gün geçtikçe okul daha güzel ve ilginç olmaya başlıyor.. Bugün okula tabiki İlone geldi.. Onu görünce bir mod düşmesi yaşadım falan. Dedim Allahım ya ayrılsa gitse şu okuldan..Sonra ilk teneffüs zili çaldı dilery ve berina çıktılar sınıftan (hava yağmurluydu voleybol oynanmıyor diye şükrettiim xjnfdjjdf) Sonracığıma kaldık tabi biz balindayla.. Yani herkeste kendi arkisiyle takılıyor. Dedim dün ne güzeldi ne kadar şanssız ve bahtsız insanlarız.. Ders zili çaldığında, sınıfa eski ing. hocası geldi. Sanırım dünkü örgüt olayı işe yaramış burdan fake Ken yani kırmızı2'ye sevgiler saygılar hdshhsfd Ama hocanın belli değilmiş gelip gelmediği, yeni ing. hocasıda gitmiş galiba niahhahaha ohh gitsin başka okulda birilerine hava atsın bize ne senin burak özçivitle knk olmandan yahu hdfsfd Daha sonra berina ve dilery kantine gittiler balindayla bende gittik orda tutu2 vardı selamlaştık oturduk kantinde, tvde şirinler vardı izledik filan hdhhgdd Tam o sırada bir yakışıklıyı farkettim.. Dedim ben bunu niye daha önce görmedim yahu?! Böyle 12. sınıfa gider gibiydi. Saçlarıda sarı, gözleri mavi,bebek poposu gibi bir cilt, çok güzel bir burun.. Ve sonra berina tabiki dilery'e ohaaa çok yakışıklııı filan yaptı ve dilery dedi ki O BEDEN HOCASI! Arkadaşlar kalbime iniyordu. Yani bir kere çok genç. Ve çok tatlı. Bir hocanın bu kadar yakışıklı olmasını beklemiyordum. Yani aynen şu capsler var ya işte bizim bilmemne hocamız diye fotosunu attıkları yakışıklı tipler, he onlardan bile daha yakışıklısını düşünün .. Yemek saati gelince yemekhaneye gittik. Orda da sırada masumane bir şekilde bakışlar atıyor, sıramın gelmesini bekliyordum. Berina ve Dilery yemeklerini alıp bir masaya geçtiler. Bende yemeğimi aldım ve onların masasına yürüdüm kiii tek boş sandalye.. EVET.. DOĞRU.. BEDEN HOCASININ YANIYDIIIIIIIIII!!!!!! Çıldırdım resmen yemin ederim djffdjfd Elim tepsiden dolayı dolu olduğu için sandalyemi geriye çekti ahh ne kadar centilmeeeennn sdhdshhfds Yemeğim bitince ben balindanın yanına gittim. Bir baktım balinda ve ilone baya baya arkadaş olmuş konuşuyorlar. Sonra bende konuşmaya dahil olayım dedim. Mavili ben ilone ve balinda birlikte sohbet ettik falan. Yani çok anlatmak istemiyorum ama yaşadıkları şeyler yüzünden böyle atarlı ve depresif olmasını çok doğal karşıladım. Gerçekten yaşadıkları çok ağır şeylerdi.. Ve biz iloneyle takılmaya başladık arkadaşlar. Ben mavili ilone balinda dshhfsdh Beden dersiydi son 2 ders.  Bizde aşağı indik. İlone balindayla bana hoca çoook yakışıklı diye fısıldadı bizde evett aynenn ayyy falan olduk djghdf Sonra beden salonunda hoca ben göwer voleybol oynadık yaa o yakışıklıyla (öhöhöm hocamla) voleybol oynadım yaaaaaaaağğğ  sonrada mavili ben balinda ilone voleybol oynadık.. Resmen özürlüler voleybol kursu gibiydi. Yani şöyle aslında ben iyi oynuyorum ama (kendini övdü fdjgfdjjkf) ilonede iyi oynuyor ama mavili ve balinda cidden atışı hiç beceremiyorlar sdjfjsd Yani bu arada bende öyle çok iyi değilim sjdfd Sonra ben oturdum. Bu arada mavilide bir hoparlör mü ne getirmiş tüm salonda duyuluyor müzik, açtı böyle yabancı müzikler o havayla ben endamlı endamlı bakışlar atıyorum falan sjsfjd Sonra ilone dedi ki hocanın alt bölgesine gözünüz kayıyor mu? Yani arkadaşlar bilmiyorum yani ben hiç oraya bile dikkat etmem , ve bilmiyorum sorun mu bu yani bende mi bir sorun var dsjfjjhfdj Benim ilgimi daha çok yakışıklılığı ve sempatisi çekiyor. O sırada ben dedim ki ben yüzüne odaklanıyorum çok tatlı. İlonede  yüzü tatlıysa düşünsene bi daha nereleri tatlıdır filan dedi. Ben şok djdhjjdf  Okul bittiğinde de servise doğru gittik. Servise binince mavilinin gözü bir cekette kaldı, dedi bu benim ceketim mi filan. Yani mavilide bir garip arkadaşlar ceketini insan görüne hatırlar ya bu gidip kokladı jsdajsjsd Dedi bu benim mii yaa dedi servistekilerde ceketini tanıyamıyor musun falan dedi mavilide ya tanıyamıyorum işte diyip kokladı ve evet benim dedi dfjgfjfj Bu aynı Prensin Cindirella'nın yüzünü görüp onu ayakkabından tanımaya çalışması gibi bişi dshfhdshsd Sonra biz mavili inerken balindayla birlikte onla indik. Evine çıktık ve kedisi nisayı sevdiik. Sonra mavili bizi binasının gizli geçitlerinden geçirdi fdjgfdfds Sigara içtiğini annesi bilmiyormuş falan buda bahçede bir yerlere saklıyomuş gittik ordan sigarasını aldı çakmağıda marketten aldı. İşin garibi sitedeki herkes biliyor marketinden tut kafe sahibine kadar ama annesi bilmiyor dsfsdjhds Garip. djfds Kafede oturduk bu sigara içti dumanından halka falan çıkardı. Bu sigara olayı bizim balindayla hiç özenmediğimiz bir konu ondan ay bi denesem mi diye bile düşünmedik. Sonra mavili dedi bizim sitede kirpi var biliyor musunuz diye derkeeen tam o sırada önümüze kirpi çıktı mavili aldı ceketiyle onu bir seviyor görseniz sanki çocuğu gibi sdjhfdhshd Sonra marketten ona biber, erik, salatalık aldı ve beslemeye çalıştı shdsgfjd Tabi besleyemedi yani djhfddf Saat geç olmaya başlayıncada eve geldik zaten. Günüm böyle geçti güzeldi nazar değmesin dsjfdjf İnşallah yarında bugünden çok daha güzel geçer. Hepiniz umarım yarın çok güzel bir gün geçirirsiniz. Görüşmek üzeree <3 <3

2 yorum: