Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Ekim 2015 Perşembe

Garip Okul Günü En Sevdiğğiim

Merhaba arkadaşlar :D Bugün sabah resmen ölüyordum hatta gitmek istemiyorum falan oldum ama 3 hafta okula gitmedim ben o yüzden devamsızlığı 2. dönem bile zor yapıcam djfdfs Servise bindik zaten herkes ölü gibi oluyor sabahları kimse konuşmuyo birbiriyle falan dsfsdfd Şarkı çalıyordu Yalının "Ki Sen" şarkısı.. O şarkıyla yağmurlu hava çok güzel eşleşti servisin içide sıcacık mayıştım resmen. Bir gözümden yaş gelmediği kaldı çok depresif ve huzurlu bir ortamdı dfjgddf Okula gelince sınıfa girdik hemen ilone yoktu zaten mavilide ilonenin geçen sene 2 ay gelmediğini söyledi zaten baya devamsızlık yapmış okul başladığından beri. Neyse ders başladı ortam sıkıcıydı ders dinlemek bana mutluluk veriyor nedense ya hatta teneffüsler yemek teneffüsü dışında olmasın istiyorum dsjfsdfds Çünkü bildiğiniz gibi evet okulda çok voleybol oynanıyor ve gerçekten okulun tümü voleybol oynuyor ve siz eğer oynamazsanız kendinizi çok yalnız içine kapanmış sırada uyuyor bulursunuz. Ondan her yağmur yağdığında "Şükürler olsun voleybol oynayamicaklar ehe ehe" oluyorum dsjfd Çünkü kimse oynamaya gitmediğinde okul içinde herkesle konuşabiliyorum daha mutlu oluyorum sosyal olunca jsahdas Yemek saati gelince yukarı çıktık tutu2 de sınıfından çıkıyordu dedim gel kııız geldi bizimle perşembe günleride mantı günüymüş dedi mantıyı çok güzel yapıyorlar filan bende dedim valla bana hiç farketmiyo her şeyi yerim dedim jdssdd Dilery ben balinda berina tutu2 oturduk sonra ben tatlı gördüm dedimm aaa tatlı olmadan yemek olur mu tutu2de aynen dedi gittim ikimize tatlımızı aldım. Daha sonra yanımıza mavili ve yilow geldi. Bu arada arkadaşlar yilow sanırım berinadan hoşlanıyor yani tavırlarını falan görseniz ben ilk zamanlarda bu konu hakkında balindayla iddialara girdim (ilk zamanlar derkende işte 2-gün oldu bu iddia sdshdsdf) o yilow berinadan hoşlanıyor dedi ben dedim ya sadece arkadaşlar saçmalama.ss Yani şunu biliyorum berina eski sevgilisini hala seviyor ama yilow yani gerçekten bugün hoşlandığını "bence" çok belli etti. Ki zaten şöyle bir şey var dün bize ilonede yilow berinaya çok yakın davranıyor ihihihih demişti yani arkadaşlar, bu hoşlanma konularında olayın dışından gören kişilerin yorumları gerçek oluyor hemde bu gerçekliği savunan 3 kişi varsa bilin ki o kişi sizden hoşlanıyordur. Neyse konumuza geçersek berina ve dilery kalktılar biz tutu2 ve balindayla kaldık sonra yanımızada mavili ve yilow oturdular fakat tam o sırada bizim yemeğimiz bitti ve goodbyee dedik bende tutu2 ye ya sınıfta bazen çok sıkılıyorum arada takılalım dedim tamam dedi sonra biz tutu2nin sınıfına gittik orda zehri adında bir kız vardı çok şakacıydı esprilerine baya güldüm sonra içeri ahter girdi yani ilk gün aynı sınıfta olduğumuz sonra tabi bu sınıfa geldi. Bu arada göwerde geldi sınıfa ve dedi ki zehri sizi hiç sevmiyordu istemiyordu falan dedi sonra zehride  ama daha gelmeden önce siz falan dedi göwerde yoo geldiklerinde de istemediğini söylemiştin dedi.. Yani arkadaşlar görüyor musunuz yüce Allah kızı çarptı. Bize karşı önyargısı olan kız o an bizimle espri tufanı yaşıyordu filan jdshsfh Neyse dedik sorun değil olur bu önyargılar filan falan diyip yine iyi kız rolünü oynadık. Sonra bu ahter şu baloncuk çıkaran bir oyuncak var ya onun şu üflenen kısmına kalemi soktu ve kalemde köpürüğü yaptıktan sonra üfledi falan çok saçma bir fanteziyle o şişirdiği baloncuğu 218321732178231 saat vurmaya çalıştık topla jsadsahd (slağız biliorz) Sonra ders zili çalınca biz sınıfa geçtik. Maviliyle sohbet ettik falan bize hayatının ekşınlarını anlattı ve yine anırmaya başladık (ki biz balindayla ne derseniz diyin her şeye gülen tiplerdeniz dsjhfsdfds) o sırada ahter girdi sınıfa topuyla beraber geldi oturdu o da dinlemeye başladı sonra topu bir yerlere düştü alamadı maviliden rica etti o da almayınca balinda good görlü aldı sonra ahterin bir bakışı vardı yani anlatamam resmen hani aşık olduğunuz kişiye beslediğiniz tüm duyguları yansıtan bir bakışla " sana dememiştim ama teşekkürler" ama hani bunu çok naif bir sesle söyledi ve o bakışı görmeliydiniz ben öyle bakış görmedim baygın ve çapkın bakan yeminlen bide arada bu topla oynarken bana bakıyor falan bende böyle nasıl oluyorsa başka bir yöne bakarken onun bana baktığını görüyorum jsahdashdsa (gizli yeteneğimdsjdjsfds) garipti bi yani ben çözemedim o çocuğu ama üzerinde durucam bakalım neler olacak. Son derste zaten yine sohbetle geçti, okulun bitmesine 2 dk falan kala ahter sınıfa geldi yani arkadaşlar ben bu çocukta bişiler seziyorum zaten 1-2 gün öncede seziyordumda onun sınıfına gittik işte sonra o bizim sınıfa ikide bir uğramaya başladı.. 2 dk sonra zil çalınca dedi amaa yaa daha yeni gelmiştim (2 dk sonra çalcağını bilip sınıfa gelme fantazisi??) sonra dışarı çıktık çok yağmur yağıyordu saçlarım ıslandı falan serviste zaten bir mayışmışımmm bu arada kırmızı2 namıdiğer fake ken tam yan koltuğuma oturdu ben tabi baygın baygın oturuyordum  o sırada da servistede sohbet ediliyordu içimden bi susun lan diyodum. Yani sabahki performanslarını çıkışta da bekliyorum jshsahds Hepimiz sessiz sakin otursak ne oluuur. 5-6 Dk. sonra biri koluma dokundu bi baktım kırmızı2 sadsads Dedi sende sohbete katılsana bende dedim şurda uyuyoz görmüyon mu tabi öyle demedim de djsfsd Yorgunum dedim o da neden dedi. Sence nedeeen hmmm bir bulalııım sdjfsdhfsd Neyse sonra dedi tamam tamam uyu. Yani arkadaşlar ben egoist falan değilim herkesin benden hoşlandığını düşünen bir tipte değilim ama bu kırmızı2 benden hoşlanıyor gibi gerçekten ya hareketleri tavırları böyle tam ona bakıyorum mesela bana bakmış oluyo kafasını başka yöne çevirmeye çalışırken panik yapıyo filan bi garip fdjgdhfd Sonra indik işte kırmızı2 de indi çünkü yan sitemizde oturuyor yarın görüşürüüz dedik ve şuan evdeyiim bunu yazıyorum yani gördüğünüz gibi güzel bir gündü. Çözümlenemeyen sorularla dolu bir gün sjdsd Umarım sizinde gününüz çok güzel geçmiştir, geçmemişse de yarın inşallah güzel geçer. Görüşmek üzeree <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder